Veelgestelde vragen

Hulp nodig?

Als u een probleem of vraag heeft waarvoor onmiddellijke hulp nodig is, kunt u op de onderstaande knop klikken om live te chatten met een medewerker van de klantenservice.

Het kan 6 tot 12 werkdagen duren vanaf het moment dat uw pakket bij ons terugkomt, zodat een terugbetaling kan worden uitgevoerd.

Informatie over Custompaws

1. Wat voor producten biedt Custompaws aan?

Custompaws biedt een scala aan gepersonaliseerde producten aan, waaronder posters, frames en accessoires voor huisdieren.

2. Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Selecteer het gewenste product, voeg de personalisatiegegevens toe, en doorloop het bestelproces op onze website.

3. Zijn de producten van Custompaws aanpasbaar?

Ja, veel van onze producten zijn aanpasbaar met naam, foto's en speciale berichten.

4. Wat zijn de verzendkosten en levertijden?

De verzendkosten zijn €4,95 of gratis wanneer het aankoopbedrag meer dan €70,00 bedraagt.

5. Maken jullie alleen portretten van honden en katten?

Nee, Custompaws doet portretten van allerlei soorten dieren. Parkieten, hamsters, cavia's, varkens en meer.

Mocht je twijfelen of jouw (huis)dier geschikt is, neem dan
contact met ons op.

6. Kan ik het kunstwerk te zien krijgen voordat ik bestel?

Ja dat kan. Alle klanten kunnen een voorbeeld van hun kunstwerk bekijken en eventuele wijzigingen aanvragen voordat ze worden afgedrukt. We sturen je een e-mail zodra jouw voorbeeld gereed is.

Bestelling

1. Kan ik mijn bestelling volgen?

Ja, zodra uw bestelling verzonden is, ontvangt u een trackingnummer om de status van uw pakket te volgen.

2. Wat als ik een verkeerd product heb ontvangen of het beschadigd is?

Neem onmiddellijk contact met ons op via [contactgegevens] en wij zullen u helpen het probleem op te lossen.

3. Kan ik een gepersonaliseerd product retourneren?

Helaas kunnen we gepersonaliseerde producten niet retourneren, behalve als er sprake is van schade of fabricagefouten.

4. Hoe kan ik betalen voor mijn bestelling?

We accepteren verschillende betaalmethoden, waaronder creditcards, PayPal en andere gangbare betaalwijzen.

5. Kan ik wijzigingen aanbrengen in een bestelling nadat ik deze geplaatst heb?

Neem zo snel mogelijk contact met ons op als u wijzigingen wilt aanbrengen in uw bestelling. We zullen ons best doen om te helpen.

Verzending & bezorging

1. Wat moet ik doen als ik mijn pakketje niet heb ontvangen?

Er zijn een paar dingen die je kunt doen.

1. Bekijk de Track & Trace code van je pakket

Je vindt deze in Mijn Account of in je verzendbevestiging. Controleer via deze link of de tijdvakindicatie van de bezorging is verschoven.

2. Controleer het bezorgadres

Klopt het bezorgadres dat je hebt ingevuld? Controleer ook je postcode.

3. Controleer je mail

Heb je een ‘niet thuis’-bericht ontvangen? Dan is het pakket bij de buren bezorgd of de bezorger heeft een nieuw bezorgmoment ingepland.

Weet je nog niet waar je pakketje blijft?

Wacht nog even af, want misschien is je pakket vertraagd. Heb je 'm na 5 dagen nog niet ontvangen? Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. Doe dit binnen 14 dagen na je oorspronkelijke bezorgdag. We zoeken graag samen naar een oplossing.

2. Hoe werkt gratis bezorging?

Wanneer je een aankoopbedrag hebt van boven de €70,00, zijn de verzendkosten volledig gratis.

3. Wat is de status van mijn bestelling?

In Mijn Account bekijk je makkelijk waar je pakketje is. Hier vind je ook een link naar je Track & Trace. Je kan de Track & Trace code ook vinden in je verzendbevestigingsmail.

Klopt je Track & Trace niet op de dag van bezorging? Neem dan contact op met onze klantenservice.

4. Met welke verzendpartijen werken jullie?

Wij werken samen met PostNL, DHL en DPD.

Retouren en restituties

1. Kan ik een portret retourneren?

Omdat jouwbestelling 100% uniek en op maat gemaakt is, speciaal voor jou en jouw huisdier, accepteren wij geen retouren/restituties.

Als je een probleem hebt met jouw bestelling, laat het ons dan weten, dan lossen wij het voor je op.

Vergeet niet dat we previews van portretten en onbeperkte revisies aanbieden, zodat je er zeker van kunt zijn dat je 100% tevreden bent met jouw kunstwerk voordat wij het afdrukken!

2. Wat als ik het kunstwerk niet leuk vind?

We doen er 100% alles aan om ervoor te zorgen dat je van jouw kunstwerk houdt!

Zodra jouw portret klaar is, laten wij je dit per e-mail weten. Je hebt drie dagen de tijd om ons jouw bewerkingsverzoeken te sturen of deze goed te keuren voor afdrukken. Als er drie dagen verstrijken en we niets van je horen, beschouwen we het als goedgekeurd en gaan we verder met afdrukken.

We zijn er trots op dat we gratis onbeperkte revisies kunnen aanbieden, zodat je erop kunt vertrouwen dat je van jouw portret zult genieten.

3. Wat als er sprake is van een drukfout?

Mocht er sprake zijn van een drukfout: bijvoorbeeld het canvas heeft een verkeerde kleur, dan is het uiteraard wel mogelijk om een volledige restitutie te krijgen van het volledige aankoopbedrag en eventuele verzendkosten.

We zullen uiteraard eerst aanbieden om een nieuw portret op te sturen.